الأحد، أغسطس 21، 2011

بس انت تيجي .. فى وقتك



نفسي اشب على أطراف صوابعى ويادوب ابقى طايله بايدي كتفك بالعافيه ..
احط راسى على كتفك واغمض عنيا ..
وارفع ايدي والفها على رقبتك واضمك لحضنى جامد .. جامد قوى
ياااااااااااه .. انت كنت فين من زمان ؟؟
كنت فين ؟؟
وازاى كنت سايبنى كده لوحدى  ؟؟
وازاى هنت عليك ؟؟

انا مش زعلانه منك .. ما اقدرش ازعل من نفسي
انا بس بعتب عليك انك ما جيتش من بدرى
بعتب عليك انك سبتنى لعيون الناس وكلامهم كل ده
ولا أقلك .. مالوش لازمة العتاب ..
اللى فات كله مالهوش اى لازمة
اللى جاي "معاك" هو الدنيا وما فيها
هو المهم والأهم

انا نفسي أغمض عيني وافتحهم الاقيك مش حلم
ألاقيك أحلام وحقيقة وحياة
بس مش هفتحهم دلوقتى .. انا مطولة شوية المرة دى
تعالى على مهلك ..
علشان تجيلى فايق ورايق .. تيجى علشانى بحريه
تعالى بسرعه وبهدوء ..
وما تبصش كده ولا كده فى السكة احسن انا بغير قوى
واتأخر شوية كده اكون استعديت لك الاستعداد اللى يليق بيك
وتعالى بسرعه لانك واحشنى ..
بص انت تعالى فى طيارة وعلى سلحفاة ..
المهم فى النهايه انك تيجي فى وقتك "صح" ومكانك "صح .. المهم تيجي مظبوط

ليست هناك تعليقات: