الجمعة، يوليو 24، 2009

عارف ليه


يمكن انت مش موجود دلوقتى, بس انا مؤمنه انك مستنى اليوم اللى هنتقابل فيه, مستنيه أكتر منى.

انا مستنيه اترمى بين أحضانك, مستنيه تضمنى ليك جامد اوى وتدفينى فى حضنك من كل الدنيا, تحمينى من حر الصيف وأمطار الشتا.

كل ما أواجه مشكلة فى حياتى بشوفك وباحس بيك معايا بتقوينى على ايامى وبتصبرنى وتقولى بكرة هيبقى احلى واحنا سوى, بكرة لما نتجمع هتبقى كل اوقاتنا كأننا فى الجنه, وكل مشاكلنا هتبقى سهله ومحلوله مادمنا مع بعضنا.


انا بحبك, بحبك من قبل ما اشوفك, بحبك حب انت ما تتخيلهوش, وشيلالك جوايا كلام واحاسيس تكفى اهل الارض بحالهم وتزيد كمان.

عارف ليه انا مؤمنه بيك اوى كده, وبحبك بالشكل ده,, تصدق مش عارفه!! ,انا مش عارفه غير ان احساس جوايا بيحبك ومحتاجك ومصدق وجودك وبس, حاجة بتضحك جوايا كل ما أفكر فيك بتخلينى صافية من جوايا ومرتاحه اوى وكان شئ بيلمس قلبى على سيرتك يشيل كل حقد وغل للدنيا ويملانى طيبه وتسامح وهدوء.


احساسى اللى حاسس بحبك, ومخلينى بجد قادرة استحمل كل اللى انا فيه.


بس بجد, ما تسؤش فيها وتتأخر عليا, انا هموت والاقيك, محتاجاك بجد, أنا ضعيفة من غيرك, وحيدة حزينة مكسورة, محتاجه ايدك اللى تقوينى وتطبطب عليا, محتاجه كلامك الحلو, محتاجه كل حاجة فيك, بجد تعااالى تعبت من غيرك.

ليست هناك تعليقات: