الثلاثاء، ديسمبر 30، 2008

فى المنى باص

هصوتها حلو ,, صوتها بيخلينى فى حالة حب .. حسيت معاها بحاجات حلوة ..خلت ابتسامتى تترسم لوحده وخلت قلبى تزيد دقاته
انا كل ما امشى فى الطريق ده وكل ما هوا الليل يلمس يلمس وشى باحس بفرحة ما اعرفش سببها
يمكن لانى باحب الليل وياحس انه شبهى او انا اللى نفسى اكون شبهه
انى بحب غموضه وسحر ضوء القمر على الناس والبيوت .. باحب ابص للسما وهى متغطية بالنجوم واقعد اتخيلهم اشكال مرسومة قدامى
مع كل ده باحب اسمع صوت حلو ولحن حلو و كلمات حلوة ..وانا دلوقتى فى يوم حلو وكنت مع اصحاب باموت فيهم وقدينا سوى وقت بجنن وراكبة بليل والهوا حواليه من كل حته وباسمع شريط لطيفة الجديد .. وحاسه انى عاوزة افضل كده شوية كتير ,, لانى مش دايما بلاقى الراحه اللى انا فيها دلوقتى
كتبتها وانا فى منى باص (184) ,, الساعه 08 الا 10 بليل وكنا يوم تلات .. يومى المفضل فى الاسبوع

ليست هناك تعليقات: