الثلاثاء، ديسمبر 16، 2008

أنا واحدة بتحبك

بحبك .. يمكن الكلمة بقالها زمن بتتقال بس من قلبى ليها معنى تانى
معناها جديد لانها ليك ,, وبقولها من قلبى ..بحبك
عارف باحس بايه وانا معاك .. كانى خلاص اخدت اللى عاوزة من
عاوزة منها اى حاجه تانية
بحبك .. مش لاقيه كلام تانى اقوله لك
هالف وادور كتير واقلك انك حبيبى واخويا وابويا وامى واصحابى وكل الناس اللى ممكن احتجهم فى حياتى هاقلك انك الشخص الوحيد اللى باحس بالراحة وانا معاه
الوحيد اللى بضحك من قلبى وانا معاه والوحيد اللى باحلم باليوم اللى هاشوفه فيه وباستنى معادك واعد الثوانى علشان اشوفك
هاقلك انى باشوف فيك الاهل والوطن والنعيم كله اللى عاوزاه اى واحده فى الدنيا كفاية انى باحس بالغربة واليتم وانا بعيدة عن حضنك وباحس انى اتولدت من جديد يوم لقاك معقولة ابقى مش عاوزة من الدنيا غير انى اشوفك مبسوط وتبقى سعدتى بتتحقق بس لما تكون انت سعيد
ووجعك يبقى بيطلع من قلبى انا ,,معقولة ان فيه قلب زى قلبك لسه فى الدنيا دى
يمكن انا خيالية ورمانسية زيادة بس حقيقى انا باشوفك الفارس اللى على حصانه الابيض الفارس اللى شق ظلام الليل وانقذ الاميرة من الموت فارس لان اخلاقك وقلبك وكلامك واحساسك ونظراتك ولمساتك وكلماتك وكل ما فيك هو مش موجود غير فى فرسان الروايات وبس ..على حصانك .. اللى هو حبك .. واسمح لنفسى واعتبر نفسى الاميرة اللى انقذها فارس الحب ممكن اقلك انك الشخص اللى انقذ قلبى من الغرق فى دوامة الحياة بمرارها ..وقسوتها وامواجها العالية
هاقلك ايه تانى .. انى ما بين ايديك وردة كانت بتدبل وايديك رويتنى ورجعتنى للحياة انى لوحة مرسومة وغطاها التراب لسنين وباديك شيلت عنى التراب ورجعتلى الوانى
كل الكلام ده ممكن الخصه بس فى انى باحبك .. باحب الهوا اللى بتتنفسه
وبجد باموت فى التراب اللى بتدوس عليه برجليك
يبقى انا ايه .. انا واحدة بتحبك .. !
من خيالى ..علشان ماحدش يقولى بتحبى جديد ولا قديم

ليست هناك تعليقات: