الأربعاء، أكتوبر 29، 2008

كنت بفكر فيك

قلتله اتاخرت ليه .. انا من زمان باحلم بالحظة اللى هاتمسك ايدى فيها
من زمان باحلم بالحظة اللى اغمض فيها عينى وانام وانا مطمنه
من زمان باحلم باللحظة الى هامشى فيها معاك.. وانا مش خايفه من عيون الناس
من زمان بادور على الحضن اللى جواه ارجع تانى لبرائتى اللى ضاعت منى
بقالى كتير بدور عليك ,, بدور على احساسى بالرضا
اتاخرت ليه ..ده من زمان بفكر فيك ,,
بفكر هاكون لابسه ايه اول مرة تشوفنى
وبفكر انت هاتعمل ايه لما تشوفنى
بفكر فى اول كلمة هاتقولهالى .. واول كلمة هاقولهالك
اتخرت ليه .. وانا قلبى واقف من زماااان مستنيك
مش قادر يدق من غيرك
مش قادر يعيش من غيرك
لو ساعتك مش مظبوطة قولى وانا اغيرهالك .. بس ما تتاخرش كده تانى
فقلى .. زى ما استنتنى انا كمان استنيتك
زى ما تعبتى من غيرى .. انا كمان تعبت من غيرك
ده انا يمكن تعبت اكتر منك
انا اتاخرت لانى كنت مستنيكى
اتاخرت لانى مكنتش عاوزك تفوتينى
كنت مستنيكى .. وكنت ممكن استنى اكترالمهم انك تيجى ..
كنت بفكر زيك .. امتى هاشوفك
امتى هاحبك وامتى هاتحبينى
كنت بفكر فيكى .. وانت لابسه فستان الفرح والطرحة البيضا
كنت بفكر فى عنيكى وهى مكسوفة تبصلى
بافكر فى حياتى اللى مش هاعشها الا بيكى
و اولادى اللى مش عاوزهم الا منك
كنت بفكر فى شكلك وانتى حامل ..
انا كمان كنت مستنيكى
وزى ما اتاخرت عليكى انتى كمان اتاخرتى عليا ..
بس مش مهم الساعه بقت كام
المهم ان اليوم ماخلصش

ليست هناك تعليقات: