الأحد، مايو 06، 2012

رحلة البحث عن الحب

اه محتاجه انى اسمع واحد بيقولى كلمة بحبك .. نفسي اسمعها وهى طالعه من قلبه .. وهو حاسسها ومتاكد منه .. نفسي تحبنى وتفكر كويس قوى وما تلاقيش اى حاجة ممكن تخليك تبطلةفى يوم تحبنى او تشكك فى حبك نفسي اقعد جنب راجل ويكون من حقى امسك ايده وانام على كتفه .. ويكون من حقى انه يمسح دمعتى من على خدى بايده .. نفسي اكون مع راجل اشم ريحته واحس بدفا جسمه .. ودفا قلبه .. ودفا مشاعره نفس تحبنى وتحسسنى انى اجمل ست فى الدنيا وحتى لو ما كنتش فعلا اجمل واحده لكن حبك ليا بيخليك تشوفنى احلى واحده نفسي الاقى انسان أحبه ويكون فعلا يستاهل انى احبه .. انسان ابقى معاه مبسوطه وانا بديله عمرى .. انسان تبقى التضحية باى حاجه علشانه هى قمة سعادتى .. ويكون تقديره لتعبى هى عادته نفسي الاقى انسان طيب .. جريء .. حنين .. جدع .. طموح .. جميل فى كل حاجه .. نفسي الاقى راااجل بجد راجل يعرف يتعامل مع الست على انها ست بجد .. راجل يقدرنى .. والمهم انه يحبنى ايووووه انا نفسي الاقى حب بجد .. واحد يتعب علشان يوصلنى .. يشلنى فوق راسه ويقدرنى ويعتبرنى كنزه واغلى شيء بيملكه نفسي أقلك بحبك وانا خدودى محمره من الكسوف وانت تمسك ايدي تضمها وتبوسها بشفايفك وتقولى مش أكتر منى عايزه انسان نادر وجوده فا الزمن ده .. انسان اديله عينى وعمرى وقلبى وكل الدنيا بحالها .. انسان احبه وأقوى بحبه ياااارب .. يكون النوع دع لسه ما خلصش

ليست هناك تعليقات: