الجمعة، مارس 16، 2012

مش هتنسانى .. ولا هقدر أنساك



تفتكر انك هتنسانى؟؟
تفتكر انه يعني علشان خلاص مش هتتقابل العيون كل يوم يبقى سهل انك تنسانى؟؟
تفتكر ان فى حكايتنا ينفع تقول البعيد عن العين بعيد عن القلب..

أنا ما أفتكرش خالص..
وأفتكر انك انت كمان ما تفتكرش :)

مش هتقدر تنسانى .. مهما حاولت مش هتعرف
انا مش زى اى واحده تانية عديت عليك فى حياتك
وانت مش زى اى حد عرفته فى حياتى
ولان اللى بينا مش مجرد كلام.. مش مجرد نظرات عين
ولما نبعد عن بعض خلاص يخلص وننسي

انا هفضل فى حياتك بكل ذكرى عشتها معاك
بكل الاخلاص اللى عاملتك بيه.. وبكل الحب اللى ادتهولك
بكل الضحك والجنون اللى كان بينا
هفضل فى أحلامك.. أجمل بنت عرفتها فى حياتك
واجمل حلم عدى عليك فى يوم من الأيام 
حلم بيديك أمل.. وبيدينى أمل ان لسه فيه حب موجود
حب بريء مش مستنى حاجه ولا مشروط بحاجة
فى كل يوم عشناه .. كان لينا ذكريات ومواقف وكلام وقصص
هتفضل فاكرها مهما العمر عدى عليك ومهما البعد فرق ما بينا

هتفتكرنى لانى مش هنساك.. وما اقدرش انساك
ما اقدرش انسى يوم ما اتقابلنا.. واول مرة اتكلمنا
ما أقدرش أنسى احساسى وانا معاك بيبقى عامل ازاى
وفرحتى ولهفتى قبل معادك كانوا بيبقوا ازاى
ما اقدرش انسى كل المشاكل اللى عشتها معاك
ودموعى من بعيد وانا شيفاك بتتعذب ومش قادرة اساعدك
,فرحتى فى كل مرة بترجع تقف فيها على رجلك
أقوى من الأول.. واثق فى نفسك

وما أقدرش انسى يوم ما سيبتنى ومشيت
نظرة عينيك اللى بتقول كلام كتير .. يمكن ماحدش يفهموا غيري
ودموعى اللى كانت محبوسه جوايا وكنت بداريها عليك
وقلبى اللى كان بيدعيلك
ان كل يوم هيجي فى حياتك يبقى احسن من اى يوم عشته
مش هتنسانى .. لانك ببساطة مش هتلاقى صدق زى اللى عندى
مش هتلاقى حد تعيش معاه ذكريات زى اللى عشناها..
وجنون زى اللى عشناه .. 
وضحك زى اللى ضحكناه
أيااااام طويلة.. ومشاكل وخناقات وزعل.. ونرجع نتصالح من تانى

مش هتنسانى لان اللى زىّ ما يتنسيش...
ولأن اللى زيك ما بينساش 

ولان فيه بينا صداقة وايام وذكريات اقوى من ان الأيام تنسيهالنا
وهيفضل كل يوم عشناه واقف ما بينا وكل ما نبعد عن بعض يقربنا

هتفضل أنت.. أنت
وهفضل أنا.. أنا
ومهما الدنيا اتغيرت..  هيفضل جوانا اللى بيحب أنت وبيحب أنا
هيفضل زى ما هو.. هيفضل عايش وبيحب

وحشتنى .. وهتوحشنى 

وبقولك بقى خد بالك من نفسك وانت بعيد عنى
يا أجمل صديق وأخ.. بحبك <3


ليست هناك تعليقات: