الجمعة، فبراير 03، 2012

ماحدش هيباركلى بقى؟؟ :(

مبروك يا أسماء
مبورك يا آية .. ربنا يتمملك بخير
الف الف مبروك يا هبه، وعقبال ما نشيل ولادك قريب
مبروك مبروك مبروك .. يا !!

كل يوم والتانى ادخل على الفيس بوك ابارك لفلانة وعلانة اللى بتتخطب واللى بتتجوز واللى بتخلف
ودايما الرد اللى بيجيلى كل مره .. عقبالك يا دعاء كده ان شاء الله :O

وردى بيكون ....................................................... :S

نفسي فى مره لما اكتب لواحده كومنت يبقى الرد الوحيد المتاح قدامها
الله يبارك فيكى ..
ولو حبه تزود تحابيش يبقى ما تلاقيش قدامها غير .. انتم السابقون ونحن اللاحقون.

نفسي اكتر من كل ده ان حد يباركلى فى مره لما اغير ال "ريليشن شيب ستاتيوس Relationship Status " بتاعتى فى يوم من الايام وفى ليلة من ذات الليالى.. واقفل الجهاز واروح انام .. اصحى الصبح الاقى 100 نوتيفيكشينز Notifications
تتنوع ما بين مبروووووووووووووووك  والف مبروك وربنا يتمم بخير .. و آيااااااام سو هابى فور يو والكلمتين دول يعني

يعنى نفسي اكون لمرة واحده مكان اللى بباركلهم .. اكون انا اللى فرحانه وهما بيمثلوا انهم فرحانين لفرحتى
اكون انا مرة بؤرة الحدث واهم شخص فيه .. 
واقول لوحده منهم .. عقبالك كده ان شاء الله :P

يبدو فيما يبدو انى بدات اوصل للسن الخطر ده، السن اللى بيجيله افكار سوده كتير  وكوابيس .. السن اللى بيحسوا فيه باقتراب الخطر وبيشموا ريحته من على بعد كمان

وكمان شوية هتحول لواحده من عواجيز الفرح
هحط ايدي على خدى واديها أكل وأكل وأكل ..
وشوية شوية .. حاجات جوايا هتبدا تتغير .. وتقع .. مع التقادم بقى

بفكر اعمل مدونة جديدة اكتب فيها عن المرحلة العمرية الانتقالية المهمه قوووى اللى جايا دى :)
اهى حاجه تطلع اللى جوايا بدل ما أفرقع :$


ليست هناك تعليقات: