الخميس، سبتمبر 15، 2011

كان نفسي أكون


كان نفسي أكون جميلة .. اول ما تشوفنى عنيك تتشدلى ما تقدرش تشيلهم من عليا
وكان نفسي أكون أعقل من كده .. تحس انك محتاج تتكلم معايا وما بتشبعش منى
كان نفسي أكون أهدى من كده .. تحس معايا بالهدوء اللى عشت تحلم بيه
كان نفسي اكون الشخص اللى فى خيالك ..
اكون حلمك اللى اتفصل فيا ..
وكل اللى بتحلم فيه اكونه انا وزيادة

كان نفسي أكون حبيبتك اللى عاشت فى خيالك واول ما شفتنى افتكرتها واترميت فى حضنها
كان نفسي اكون انا البنت اللى بتتمناها .. 

لكن انا مش اى حاجة من دول ..
انا ببساطة انا ...

بحب حاجات انت ما بتحبهاش .. وبقول كلام ما بيعجبكش
بلبس حاجات مش على مزاجك .. وبتجنن فى اوقات مش مناسبة بالنسبالك
كان نفسي اكون حلمك .. لكنى واقع .. مش حلم

انا بغلط .. بتعصب .. بتخانق .. ودمعتى قريب وسهل تنزل
مش جميله زى كل البنات اللى حواليك
مش عاقله زى اللى عرفتهم قبلى
ومش هادية زى حلمك الهادى الجميل

كان نفسي اكون حلمك .. علشان اكون سبب فى سعادتك
كان نفسي اكون نسمه الهوا اللى بتعدى على وشك فى عز الحر فتنعشك
او كوباية المايه الساقعه اللى بتجيلك وانت عطشان ومستنيها من زمان
او لحافك اللى بيدفيك من برد الشتا
او كتابك اللى بتجرى تقرأ منه وانت زهقان
كان نفسي اكون كل حاجه محتاجها 

لكن انا مش حاجة من دول .. انا الميزة الوحيدة اللى عندى .. هى انى بحبك اكتر من اى واحده عرفتها فى حياتك .. واكتر من كل اللى انت اتخيلته واتمنيته يوم فى حياتك


ليست هناك تعليقات: