الثلاثاء، يونيو 11، 2013

انا احب .. اذن انا انسانه

عارف الحالة اللى بتلاقى نفسك فيها عايش جوا قصة حب من طرف واحد والطرف التانى مجهول !!
الحالة دى جميلة قوى على الأقل بالنسبالى لانى فى الاوقات اللى بحس فيها كده بحس ان فيه حد فى مكان ما فى هذه الارض بيحبنى من طرف واحد برضه وما يعرفنيش .. وبحس ان حالة الحب العجيبة دى هى اللى بتربطنا ببعض ..

الانسان من غير حب ناقصه كتير قوى ، وانا بما انى عايشه من غير قصة حب حقيقية وما فيش حد أحبه فبلاقى قلبى بيدق لوحده وبيكتب لوحده وبيحب لوحده .. بيحب الكلمة الحلوة واللحن الحلو والحالة الرومانسية الحلوة .. بحب الشعر والموسيقى وكل حاجة ممكن تدخلنى فى الحالة العاطفية الوهميه دى .. وصحيح انى بسمع اراء معارضة كتير للحالة اللى انا فيها من بعض الاصدقاء لكنى دايما بقول ان الحالة دى هى السبب الوحيد اللى بيحافظ على شباب القلب والابتسامة الصافية ... انى اعيش فى حاله حب وقلبى يفضل عايش .. احسن بكتير من اللى بيركنوا قلبهم على الرف مستنيين نصيبهم اللى ماحدش عارف هيجي امتى ..

انا شايفه ان حياتى فيها اشياء كتير تدعو للحب قبل التفاؤل .. ومش اى حب كمان لأ ده حب شخص معين انا عارفه ومتاكده ان هو كمان بيحبنى زى ما بحبه واحتمال اكتر كمان .. فالحب ده هو اللى بيدينى جرعة التفاؤل انى بكرة هقابل الانسان ده وهو اللى بيصبرنى لما الايام بتسود فجأة .. وهو اللى بيخلى الدنيا تتلون فى عنيا وتضحكلى

نعم انا أحب اذن انا انسانة ^_^ 



ليست هناك تعليقات: