السبت، أغسطس 07، 2010

حقك عليا ...




حبيبي الغالى .. حبيبي اللى ما حبتش زيه ولا يمكن احب غيره ..
حبيبي اللى بشوف الدنيا بعنيه وبلاقى فرحتى فيهم
وبحس معاه بالأمان .. الأمان اللى بجد ممكن تحتاجه اى واحده فى الدنيا
والأهم بحس معاك بالحب اللى ماكنتش متخيله انه موجود فى الدنيا دى اساسا

حبيبي ...

نفسي أقلك بحبك .. بجد نفسي اقلهالك
مش عارفه ليه كل مره بتبقى على طرف لسان .. بس اجى اقلها بيطلع سكات
بتلخبط .. وبضحك وبهزر .. وكتير برخم عليك .. بدارى توترى ده باى حاجه
بس .. نفسي أقلها

لالا مش بس اقلها .. انا نفسي ادوب فيها... اقلك كل حرف منهم من ابعد حته فى قلبى .. ويطلع كل حرف بمليون آها جوايا .. اهاتى اللى بتعشقك ومش مجرد بتحبك
ونفسي ارتمى "بجد" بين احضانك .. وتمسح بايدك على شعري .. وتضمنى جامد لحضنك .. وقتها هقول "بجد" مش عايز حاجه تانى من الدنيا.

حبيبي .. حقك عليا ..
حتى لو لسانى اتاخر شوية يقولها
قلبى مش بيدق دقه من غير ما يقولهالك ..
بحبك .. بحبك يا احلى حاجه فى دنيتى .. يا كل دنيتى
بحبك .. بحبك يا مصدر النقاء والطهر فى حياتى
بحبك .. بحبك يا حبيبي .. وبحس انك سندى وقوتى
بحبك .. ومش هحبك غيرك .. ومش هعيش لغيرك
بحبك .. بحب كل حاجه فيك .. بعشق كل "فسوه" فيك ..
بحبك .. بحب طفولتك ورجولتك اللى منورين حياتى

بحبك بقى .. مش عارفi اذا كنت عارف قد ايه ولا مش عارف ..
لكن .. حقك عليا :$:$:$

ليست هناك تعليقات: